Wednesday, June 9, 2021

BBM3410-2021- MINGGU 11- DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI

Pada 8 Jun 2021, Prof Dr. Normaliza Abd Halim, telah berkongsi satu topik yang pada saya sangat menarik di laman DBP (Dewan Bahasa dan Pustaka). Perkongsian tersebut bertajuk 'Drama Korea: Realiti atau Fantasi'. Secara jujurnya, saya merupakan peminat setia drama korea. Jadi, terdapat beberapa persoalan yang tidak terjawab mengenai beberapa isu berkenaan drama korea ini. Jadi setelah menonton perkongsian daripada Prof Dr. Normaliza semalam, saya juga telah diberi peluang unuk bertanyakan soalan yang membelenggu diri saya selama ini. So, kepada all fanatic korean drama out there, you guys can check out perkongsian daripada Prof Dr. Normaliza mengenai isu ini. Sudah pasti ianya merupakan suatu perkongsian yang sangat menarik. Prof berkongsi segala pengetahuan dan pengalaman beliau sendiri ketika berada di Korea. Saya juga akan tinggalkan link dibawah ini. So akan mudah untuk all my readers nak menonton nanti 😜



link youtube : https://youtu.be/zNx2BjyJmlA






Bukti Kehadiran 




No comments:

Post a Comment